Στόχος των δημοσιεύσεων που θα ακολουθήσουν αποτελεί η αποφυγή συνηθισμένων λαθών που παρατηρήσαμε στο 75% των λογαριασμών Google AdsGoogle Ads που αναλύσαμε .
1o Λάθος
Διαφημίσεις Display με Bounce Rate > 90%
Τι Σημαίνει αυτό ?
Στους 100 επισκέπτες οι 95 εγκαταλείπουν το site χωρίς να δουν δεύτερη σελίδα . Το υψηλό bounce rate αποτελεί ένδειξη ότι το συγκεκριμένο σελίδα που οδηγούμε τους χρήστες από την διαφήμιση δεν ικανοποιεί τις ανάγκες του επισκέπτη, με άλλα λόγια δεν είναι αρκετά ελκυστικό, ώστε να του κρατήσει αμείωτο το ενδιαφέρον.
Δηλ τα χρήματα που δαπανούμε σε αυτήν την display διαφήμιση κατά 95% είναι δυστυχώς ΑΣΚΟΠΑ ΧΡΕΩΜΕΝΟ.
Πιστέψτε με ότι συνήθως οι display διαφημίσεις αυτού του τύπου σπαταλούν το 25% του συνολικού budget και αυτό γίνεται για να δικαιολογήσουν πολλά agency που δεν έχουν αποτελέσματα την αύξηση της επισκεψιμότητας του site.
Πως όμως από την πλευρά του διαφημιζόμενου που δεν γνωρίζει αυτές τις λεπτομέρειες θα είναι ορατό αυτό.?
Υπάρχουν τρόποι ελέγχου:
1. Ζητήστε reports και επιμείνετε στο bounce rate των Καμπανιών και των διαφημίσεων . Το Report αυτό θα πρέπει να είναι online σε data studio ή σε οποιοδήποτε άλλο εργαλείο online ώστε να έχετε πρόσβαση ανά πάσα ώρα και στιγμή σε αυτό.
2. Πρόσβαση στο analytics /Acquisition / All Traffic / Google ads και παρατηρούμε την στήλη Bounce raτε τόσο σε επίπεδο καμπάνιας όσο και σε επίπεδο ad group.
ΣΥΜΒΟΥΛΗ: Αν διαπυστώσετε ότι αυτό συμβαίνει και σε εσάς ίσως θα πρέπει να αναθεωρήσετε την εμπιστοσύνη σας στο agency που τρέχει τις διαφημίσεις .
Bounce Rate σε Διαφημιστικό Λογαριασμό > 50% κάτι δεν πάει καλά. Χρειάζεται επειγόντως βελτιστοποίηση ο λογαριασμός σας για να μην γίνεται άσκοπη σπατάλη χρημάτων.