New Google Analytics Report – Ποια είναι η πιθανότητα μετατροπής των χρηστών μας;
Η πιθανότητα μετατροπής (Conversion Probability) είναι μια νέα σχετικά μέτρηση στο Google Analytics που δείχνει την πιθανότητα των χρηστών να πραγματοποιήσουν μετατροπές εντός 30 ημερών μετά το επιλεγμένο εύρος ημερομηνιών.
Έχουμε την δυνατότητα πλέον να αποκτήσουμε πρόσβαση σε αυτήν τη μέτρηση, η οποία μπορεί να χρησιμοποιηθεί μόνο για μετατροπές ηλεκτρονικού εμπορίου χρησιμοποιώντας στο Goolge Analytics τη διαδρομή :
Κοινό > Συμπεριφορά> Πιθανότητα μετατροπής (Audience > Behavior > Conversion Probability)
Παρατήρηση : Δεν γνωρίζω αν αυτή η μέτρηση είναι διαθέσιμη σε όλα τα GA (Google Analytics ) των e-shops . Σίγουρα όμως βρίσκεται στο GA 360 ( Google Analytics 360 ) πού διαθέτουμε εμείς σαν Google Analytics 360 Agency.
Πως υπολογίζεται η πιθανότητα μετατροπής;
Η μέτρηση αυτή αναφέρεται σε όλες τις περιόδους σύνδεσης που έχουν πραγματοποιηθεί στο website μας γι αυτό το GA χρειάζεται έως και 24 ώρες για να την υπολογίσει. Υπάρχει ένας αλγόριθμος εκμάθησης που αναλαμβάνει να μας παρουσιάζει την πιθανότητα που έχουν οι χρήστες μας να πραγματοποιήσουν μια μετατροπή (αγορά) σε διάστημα 30 ημερών, ως πιθανότητα μέτρησης μετατροπής.
Αυτή η μέτρηση αξιολογείται ανά χρήστη και έχει τιμή μεταξύ 0-100. Στην αναφορά του GA υπολογίζεται η μέση τιμή πιθανότητας μετατροπής που δημιουργείται από αυτούς τους χρήστες. (Αν θέλουμε να εξάγουμε ποιοτικότερα αποτελέσματα πρέπει να κάνουμε μαθηματική ανάλυση αυτού του Report)
Ποιες είναι οι προϋποθέσεις για τις μετρήσεις πιθανότητας μετατροπής;
- Πρέπει να έχετε τουλάχιστον 1000 συναλλαγές ηλεκτρονικού εμπορίου το μήνα .
- Μετά τις 1000 συναλλαγές, το GA αναμένει 30 ημέρες για να είναι σε θέση να μοντελοποιήσει σωστά και προσφέρει τη μέτρηση αυτή στα reports .
Τι μπορείτε να δείτε στην αναφορά και πώς μπορείτε να αξιολογήσετε την αναφορά;
- Μπορείτε να δείτε το ποσοστό πιθανότητας μετατροπής και να αξιολογήσετε το κανάλι και τους πόρους σας βάσει αυτής της μέτρησης.
- Μπορείτε επίσης να εξετάσετε αναφορές που πραγματοποιούνται με τμηματοποίηση χρηστών σύμφωνα με αυτήν τη μέτρηση και να χρησιμοποιήσετε το σχετικό κοινό ως λίστα επαναληπτικού μάρκετινγκ.
- Μπορείτε επίσης να χρησιμοποιήσετε αυτήν τη μέτρηση στο Google Optimize και να τη χρησιμοποιήσετε στις δοκιμές σας.
- Επιπλέον, για να αξιολογήσετε την απόδοση των τμημάτων σας και αυτήν τη μέτρηση, σας προτείνω να επιλέξετε πολλές πιθανότητες ως τμήματα και να δημιουργήσετε τις οθόνες αναφορών. Θα μπορείτε ακόμη και να κάνετε πιο ακριβείς αξιολογήσεις συγκρίνοντας αυτά τα τμήματα μεταξύ τους συνδυαστικά και με προσεχτική ανάλυση.
Όπως παρατηρούμε δεν αρκεί μόνο η παρατήρηση και η αξιολόγηση των GA Reports . Χρειάζεται επιπλέον
- Η ψηφιακή ανάλυση δεδομένων ( Digital Analytics ) , η οποία θεωρείτε το κλειδί των διαδικτυακών επιχειρήσεων.
- Να αναλύσουμε και να οργανώσουμε τις διαφημίσεις μας και να μεγιστοποιήσουμε τις πωλήσεις μας
- Να αναλύσουμε γιατί οι διαφημίσεις Google & Facebook δεν λειτουργούν όπως θα έπρεπε ( συμβαίνει για τις περισσότερες επιχειρήσεις ) και να βρούμε τον τρόπο να λειτουργήσουν σύμφωνα με τους στόχους μας.
- Να καταλάβουμε ότι τα Digital Analytics στοχεύουν και βοηθούν την βελτιστοποίηση των μετατροπών( αγορών) σε χρόνο ρεκόρ.