Digital Marketing Drive marketing results Google Analytics PPC Advertising

Drive marketing results step1 – Μετατρέψετε τους επιχειρηματικούς σας στόχους σε στόχους marketing

Drive marketing results

Μετατρέψετε τους επιχειρηματικούς σας στόχους σε στόχους marketing
Βήμα 1 από 6

Στην σειρά των άρθρων που θα ακολουθήσουν θα γίνει μια προσπάθεια να Προσδιορίστε τους κύριους στόχους της επιχείρησής σας και να τους μετατρέψτε τους σε αποτελεσματικές καμπάνιες μάρκετινγκ, ώστε να μην χαθεί κανένα από τα euro από την επένδυση σας στο marketing

  • Προσδιορίστε τους επιχειρηματικούς σας στόχους


     Καθορίστε τον σκοπό σας . Μια δήλωση σκοπού σάς βοηθά να διατηρήσετε την εστίασή σας στον πελάτη και τον τρόπο με τον οποίο το προϊόν ή η υπηρεσία σας ικανοποιεί τις ανάγκες του.
    Να θυμάστε ότι οι επιχειρηματικοί στόχοι είναι το κλειδί. Οι σαφώς καθορισμένοι επιχειρηματικοί στόχοι θα σας βοηθήσουν να κατανοήσετε ποιες στρατηγικές λειτουργούν για να αναπτύξετε την επιχείρησή σας και ποιες μπορείτε να βελτιώσετε. Ένας στόχος πρέπει να είναι σαφώς καθορισμένος , μετρήσιμος και να περιλαμβάνει ένα σαφές χρονικό πλαίσιο.
    Ορίστε διαφορετικούς τύπους στόχων :
    i. Επιχειρηματικούς στόχους : αύξηση εσόδων , αύξηση περιθωρίου κέρδους ή αύξηση πωληθέντων μονάδων
    ii. Στόχους marketing οι οποίοι θα υποστηρίζουν τους επιχειρηματικούς σας στόχους
    iii. Στόχους μέσων οι οποίοι θα σας βοηθήσουν να πετύχετε τους στόχους marketing .π.χ ο στόχος μιας καμπάνιας display , Search , YouTube , shopping κ.λ.π
    iv. Μετρήσεις καμπάνιας που θα περιλαμβάνουν τις μετρήσεις για την επιτυχία των στόχων των επιμέρους ενεργειών κάθε καμπάνιας.
  • Συμπέρασμα – Πρόταση : Είναι σημαντικό λοιπόν να καθορίσουμε τους επιχειρηματικούς στόχους που ταιριάζουν καλύτερα στην κάθε εταιρεία. Επομένως κρίνεται απαραίτητο να αφιερώσουμε χρόνο για να κατανοήσουμε
     Πώς κερδίζει η εταιρεία χρήματα;
     Από πού θα προέλθει η ανάπτυξη;
     Ποιοι ανταγωνιστές έχουν καλή παρουσία στην αγορά και γιατί;
     Πού πρέπει να είναι η επιχείρησή μετά από συγκεκριμένο διάστημα από τώρα;

Στο σημείο αυτό είναι η κατάλληλη στιγμή να δούμε την επιχειρηματική στρατηγική που θα ακολουθήσουμε :
Το περιθώριο κέρδους , τα έσοδα και ο όγκος (ανάλογα με τον τύπο της επιχείρησης, ο όγκος μπορεί να σημαίνει μονάδες που πωλούνται, χωρητικότητα, δυνητικούς πελάτες ή κάτι άλλο) αντιπροσωπεύουν τον τρόπο με τον οποίο οι περισσότερες επιχειρήσεις σκέφτονται τα οικονομικά τους (αν και η μείωση του κόστους είναι επίσης πολύ σημαντική). Ποιο λειτουργεί καλύτερα για την επιχείρηση και από πού μπορεί να έρθει η ανάπτυξη;

  • Βελτίωση περιθωρίου κέρδους: Αυτό είναι εξαιρετικό για εταιρείες που θέλουν να μειώσουν το κόστος και να αυξήσουν τα έσοδα. Συνήθως υπάρχει αντιστάθμιση. Για παράδειγμα, ορισμένες επενδύσεις για τη μείωση του κόστους ενδέχεται να μην αποδώσουν για λίγα χρόνια, αποφέροντας στην εταιρεία λιγότερα χρήματα βραχυπρόθεσμα, παρόλο που θα είναι πολύ κερδοφόρα μακροπρόθεσμα.
  • Αύξηση των εσόδων: Οι εταιρείες αυξάνουν συχνά τα έσοδά τους είτε προσπαθώντας να αυξήσουν τον συνολικό αριθμό πωλήσεων στην ίδια τιμή είτε αυξάνοντας την τιμή – δηλαδή, τα έσοδα θα μπορούσαν να αυξηθούν, ακόμη και αν οι συνολικές πωλήσεις δεν το κάνουν.
  • Αύξηση όγκου: Οι εταιρείες που επιθυμούν να αυξήσουν τον όγκο είτε θα μειώσουν την τιμή για να αυξήσουν τις πωλήσεις είτε να χρησιμοποιήσουν διάφορες τακτικές για να αυξήσουν τη ζήτηση. Ωστόσο, αυτό μπορεί να σημαίνει ότι θα είναι λιγότερο κερδοφόρα βραχυπρόθεσμα.

Στην συνέχεια θα πρέπει να οριστούν οι Στρατηγικοί στόχοι οι οποίοι περιγράφουν τον τρόπο που θα επιτύχουμε τους οικονομικούς στόχους . Ένα παράδειγμα στρατηγικού στόχου είναι η αύξηση της ισχύος της επωνυμίας σας ( Brand Name). Είναι δύσκολο να αποκτήσετε νέους πελάτες εάν οι καταναλωτές δεν γνωρίζουν την επωνυμία σας ή δεν έχουν θετική γνώμη για αυτήν. Επομένως, το Branding είναι πραγματικά σημαντικό για την ικανότητα της εταιρείας να αυξήσει τις πωλήσεις μακροπρόθεσμα.
Για να ευημερήσει μια επιχείρησή , θα πρέπει να μπορεί να κερδίσει χρήματα τόσο σήμερα όσο και στο μέλλον. Πρέπει επομένως να εξισορροπήσετε τους βραχυπρόθεσμους και μακροπρόθεσμους στόχους σας. Απλώς θυμηθείτε, κάθε βραχυπρόθεσμη απόφαση πρέπει να εργαστεί για την επίτευξη ενός μακροπρόθεσμου στόχου επίσης.
Ποιος είναι ένας λογικός στόχος ανάπτυξης; Οι στόχοι ανάπτυξης εξαρτώνται κυρίως από την ωριμότητά της επιχείρησης στην αγορά στην οποία δραστηριοποιείτε αλλά και τον ανταγωνισμό της . Εάν είστε ώριμη εταιρεία, η ανάπτυξη είναι πιθανό να είναι μέτρια, καθώς υπάρχει όλο και λιγότερο περιθώριο για να αναπτυχθείτε. Αυτό δεν είναι απαραίτητα κακό. Από την άλλη πλευρά, μια λιγότερο εδραιωμένη εταιρεία θα μπορούσε λογικά να στοχεύει σε μια πιο φιλόδοξη ανάπτυξη.
Ο στόχος απόδοσης επένδυσης μάρκετινγκ (ROI) , είναι επίσης μια στρατηγική απόφαση που θα επηρεάσει άμεσα την απόδοση της επένδυσης.
Μια υψηλότερη απόδοση επένδυσης ενδέχεται να μην είναι πάντα η καλύτερη επιλογή. Για να επιτύχετε τους στόχους ανάπτυξης, μπορείτε να επιλέξετε να επενδύσετε στην ταχύτερη ανάπτυξη των πελατών.
Μερικές φορές ο σωστός στόχος και η επένδυση στην διαφήμιση της εταιρείας σας είναι τα συστατικά που διατηρούν την επιχείρησή σας στην αγορά και στην κερδοφορία
Μείωση των επενδύσεων στη διαφήμιση μειώνει την ικανότητα της εταιρείας να προσελκύει νέους πελάτες, γεγονός που μπορεί να οδηγήσει σε μείωση των μακροπρόθεσμων πωλήσεων.

Επόμενο βήμα η χαρτογράφηση των πελατών σας……

Αντώνης Παπαχρυσάνθου
Internet Growth Digital Marketing Agency
Digital Marketing Expert