Agency Business PPC Advertising

Google Ads Minimum Check List (Daily – Weekly – Monthly)

Daily Check List

 Ελέγχετε τον Προϋπολογισμό σας καθημερινά( Daily Budget ) : Προτείνουμε να παρακολουθείτε την πρόοδο των καμπανιών σας κάθε μέρα ελέγχοντας τις συνολικές δαπάνες σας έναντι μετατροπών. Δώστε ιδιαίτερη προσοχή στο ενέργεια αυτή γιατί Θα εξοικονομήσετε χρήματα και θα βελτιώσετε την απόδοση του λογαριασμού σας.  Επίσης ο έλεγχος θα σας βοηθήσει να δείτε αν η καμπάνια αποδίδει όπως έχει προγραμματιστεί ή εάν πρέπει να κάνετε προσαρμογές.

Πολλά agency παραλείπουν αυτό το βήμα ελέγχουν σε ημερήσια βάση με αποτέλεσμα να χάνουν οι πελάτες τους μετατροπές και budget .

Ρυθμίστε τις προσφορές σας (Bid Adjusting) : Προτείνουμε να παρακολουθείτε την πρόοδο των καμπανιών, των ομάδων διαφημίσεων και των διαφημίσεων καθημερινά. Φροντίστε να προσαρμόζετε τις προσφορές σας κατάλληλα και να δίνεται βάση και έμφαση  στις διαφημίσεις με την καλύτερη απόδοση ( ανάλογα με τον στόχο ) για να αξιοποιήσετε στο έπακρο την εκστρατεία.

Έλεγχος όρων αναζήτησης (Search Terms)  : Χρησιμοποιήστε την Αναφορά όρων αναζήτησης στο Google Ads για να παρακολουθήσετε τα πραγματικά ερωτήματα αναζήτησης στα οποία  εμφανίζονται οι διαφημίσεις σας. Μερικές φορές, ειδικά με λέξεις-κλειδιά ευρείας αντιστοίχισης και φράσης, η Google θα εμφανίζει τις διαφημίσεις σας σε παρόμοια, αλλά και με άσχετα ερωτήματα αναζήτησης. Εάν δείτε οποιοδήποτε από αυτά στην Αναφορά όρων αναζήτησης, δημιουργήστε μια ομάδα αρνητικών λέξεων κλειδιών και προσθέστε τα ως αρνητικές λέξεις-κλειδιά για να βεβαιωθείτε ότι δεν θα συμβεί ξανά.

Weekly Check List

Έλεγχος και έρευνα λέξεων κλειδιών ( Keywords) : Παρακολουθήστε ποιες λέξεις-κλειδιά εξακολουθούν να αποδίδουν καλά και ποιες όχι . Οι λέξεις με την χειρότερη απόδοση πρέπει να αντικατασταθούν με νέες. Εάν μια λέξη-κλειδί δεν έχει καλή απόδοση, μην σπαταλάτε χρήματα περιμένοντας να λειτουργήσει.  Δράστε γρήγορα και ή  προσαρμόστε την ώστε να  βελτιωθεί η απόδοσή της ή δημιουργήστε νέες λέξεις-κλειδιά που έχουν θα καλύτερη απόδοση και θα συμβάλλουν στην υλοποίηση των στόχων σας.

Δημιουργία νέων Διαφημίσεων / αντικατάσταση κακής απόδοσης διαφημίσεων :  Αναλύστε την απόδοση της καμπάνιας και αντικαταστήστε τις διαφημίσεις με χαμηλή απόδοση με νέες. Συλλέξτε τα δεδομένα που συμβάλλουν στην καλή απόδοση των διαφημίσεων με κορυφαία απόδοση. Εφαρμόστε και προσαρμόστε τα συμπεράσματα σας στις καμπάνιες που δεν έχουν καλή απόδοση . Αν κρίνεται ότι αυτό δεν είναι δυνατόν ή δεν είσαστε σίγουροι ότι θα αποδώσει αντικαταστήστε τις διαφημίσεις κακής απόδοσης με νέες .

Weekly Check List

Έλεγχος των δεδομένων απόδοσης : Αναλύστε την απόδοση των διαφημιστικών σας καμπανιών. Πραγματοποίησαν τους στόχους τους ( goals ) ή όχι (έχασαν τα goals;) με την ανάλυση και όχι με την απλή αποτύπωση ( λάθος που κάνουν πολλά agency ) μαθαίνουμε , τι μας οδήγησε στην πραγματοποίηση των στόχων μας ή γιατί χάσαμε την ευκαιρία να τους πετύχουμε . Ποιο από τα πειράματα και τις αλλαγές που πραγματοποιήσαμε μας οδήγησαν στην κατάκτηση των goals; Αφού καταλήξετε στα σωστά συμπεράσματα  χρησιμοποιήστε τις γνώσεις σας για να αναθεωρήσετε τις  μελλοντικές καμπάνιες του λογαριασμού σας με στόχο την βέλτιστη απόδοση.

Βελτιώστε τις landing Pages( σελίδες προορισμού)  στον ιστότοπό σας : Έχετε κάποιες διαφημιστικές καμπάνιες με υψηλές αναλογίες κλικ προς αριθμό εμφανίσεων και χαμηλά ποσοστά μετατροπών; Αναλύστε τι θα μπορούσε να φταίει ή τι φταίει και η διαφημιστική σας καμπάνια έχει χαμηλά ποσοστά μετατροπών . Εξετάστε πολύ προσεχτικά  σελίδες προορισμού σας και κάντε τις κατάλληλες τροποποιήσεις ή δοκιμάστε διαφορετικές εκδοχές των σελίδων προορισμού ( A/B Testing ). Προσθέστε ποιοτικότερο περιεχόμενο  στις landing pages και θα παρατηρήσετε βελτίωση της απόδοσης των διαφημίσεών σας .

Ρυθμίστε κοινό-στόχο σας και στοχεύστε με κατάλληλα γεωγραφικά κριτήρια: Αναλύστε την απόδοση του κοινού-στόχου, της τοποθεσίας και των ρυθμίσεων της συσκευής τους. Εάν η ανάλυση για παράδειγμα δείξει χαμηλό δείκτη  CTR ,( αναλογία κλικ προς αριθμό εμφανίσεων ) , δοκιμάστε να προσαρμόσετε κατάλληλα το κοινό-στόχο σας, την τοποθεσία και τη γεωγραφική στόχευση κοινού.

Μια διαφήμιση που λειτουργεί καλά σε μια περιοχή ενδέχεται να μην λειτουργεί καλά σε άλλη, ακόμη και αν αυτή η περιοχή βρίσκεται στην ίδια χώρα. Οφείλετε να είσαστε συγκεκριμένοι όσον αφορά την στόχευση κοινού , συσκευής , χώρας ή περιοχής .Μπορείτε αν δεν διαθέτετε εμπειρία να ξεκινήσετε ευρεία στόχευση αλλά οφείλετε να αναλύσετε αποτελεσματικότερα διαφορετικά τα είδη κοινού και να τα στοχεύσετε κατάλληλα .

Εάν χρειάζεστε βοήθεια ή συμβουλές για  κατάλληλες λέξεις-κλειδιά, για δημιουργία σελίδων προορισμού  ( landing pages) ή να ξοδεύετε περισσότερα χρήματα στο  μάρκετινγκ στο διαδίκτυο χωρίς καλά αποτελέσματα , ή αν θεωρείτε ότι το agency που έχει τον διαφημιστικό σας λογαριασμό δεν σας προσφέρει καλή απόδοση επικοινωνήστε μαζί μας.

Antonis Papachrisanthou

#InternetGrowthDigitalMarketing
#InternetGrowthAgency
#InternetGrowth

Check list Minimum