Travel Search From USA

Είναι πολύ σημαντικό να μπορούμε να επεξεργαζόμαστε τα δεδομένα και να εξάγουμε σωστά συμπεράσματα για μας , την επιχείρησή μας   αλλά και για τις επιχειρήσεις του κλάδου.

Τα ταξίδια , οι αποφάσεις , καθώς και πότε δραστηριοποιείται κάθε λαός έχουν μεγαλύτερη σημασία τώρα από ποτέ. Το ίδιο ισχύει και για τη λήψη τεκμηριωμένων αποφάσεων.

Στην προσπάθειά μας να να βοηθήοουμε τον κλάδο του τουρισμού όσο αυτό είναι δυνατόν παραθέτουμε πως συμπεριφέρθηκε κάθε αγορά στόχος το 2020 ( ένα έτος με τα ίδια περίπου χαρακτηριστικά με το 2021) σε σύγκριση με το 2019.

Προφανώς και η συμπεριφορά του κοινού αλλάζει δυναμικά ανάλογα με τις συνθήκες που επικρατούν στην διεθνή αλλά και την τοπική αγορά . Αποτελεί όμως μια βάση να γνωρίζουμε πως συμπεριφέρεται κάθε λαός κάθε φορά που αλλάζουν τα δεδομένα. Παρατηρήστε την αλλαγή της συμπεριφοράς των αγορών την περίοδο του Σεπτεμβρίου 2020 που εκδώθηκε η οδηγία για περιορισμό των ταξιδιών σε ορισμένα μέρη της Ελλάδας.

Διαθέτουμε αναλυτικά στοιχεία ( λόγω της μελέτης ) ποιές περιοχές και πόλεις είχαν την μεγαλύτερη επισκεψιμότητα , ποιές παρουσίασαν αύξηση σε συνάρτηση με το γενικό κλίμα αλλά και από ποιές περιοχές των αγορών στόχων που μελετήσαμε προήλθε το ενδιαφέρον αυτό. Τα αναλυτικά στοιχεία θα παρουσιαστούν σε διαφορετική ανάρτηση στο μέλλον.

Αντώνης Παπαχρυσάνθου
Data Analysis
Internet Growth (eGrowth) Digital Marketing
www.eGrowth.gr