ppc statistics

ppc statisticsΗ διαφήμιση PPC (πληρωμή ανά κλικ) είναι ένα μοντέλο με το οποίο πληρώνουμε έναν συγκεκριμένο πάροχο, όπως το Google ή το Facebook, για να προωθήσετε τη διαφήμισή σας στο κοινό. Αυτό το μοντέλο ονομάζεται “πληρωμή ανά κλικ” επειδή πληρώνετε τον πάροχο μόνο όταν ένας πραγματικός χρήστης κάνει κλικ στη διαφήμισή σας. Μέσω αυτού του συστήματος, οι επιχειρήσεις προσεγγίζουν τους χρήστες που θέλουν χωρίς να χάνουν χρήματα. Η διαφήμιση PPC  βρίσκεται σε άνοδο και τόσο οι εταιρείες όσο και οι πάροχοι φαίνεται ότι κερδίζουν μέσω αυτής.

Κορυφαία Στατιστικά κατά τον συντάκτη με μικρά σχόλια:
  1. Το 97% των καταναλωτών χρησιμοποιούν το Διαδίκτυο για αναζήτηση τοπικών επιχειρήσεων. ( κατάλληλη πληροφορία για ανάπτυξη local ads , ιδανική για e shops)
  2. Η αναγνωρισιμότητα της επωνυμίας μπορεί να αυξηθεί έως και 80% μέσω διαφημίσεων επί πληρωμή της Google. ( Οι brand campaigns δεν πρεπει να λειπουν από κανένα λογαριασμό και πρέπει να απορροφούν το κατάλληλο budget ώστε να έχουν μερίδιο εμφάνισης τουλάχιστον 99%. )
  3. Κατά την google η πληρωμένη διαφήμιση επιστρέφει 2 $ για κάθε 1 $ που δαπανάται – ποσοστό απόδοσης(ROI) 200%. ( Προσπαθήστε για το καλύτερο δηλ μια απόδοση > 500%. Δείξτε προσοχή στην απόδοση γιατί πολλά agency χρησιμοποιούν πειραγμένο κώδικα για να γράφουν μεγαλύτερες αποδόσεις. Αν τα έσοδα από ads είναι μεγαλύτερα ή ίσα με τα συνολικά έσοδα τότε κάτι δεν πάει καλά . )
  4. Περισσότερες από τις μισές αναζητήσεις είναι μεγαλύτερες από τέσσερις λέξεις (Wordstream).
  5. Το 53% των πληρωμένων κλικ πραγματοποιούνται από κινητές συσκευές.( χρειάζεται μεγάλη προσοχή στην στόχευση των κινητών συσκευών για να αποφύγουμε την εμφάνιση σε εφαρμογές κινητών που δεν μας ενδιαφέρουν)
  6. Η επισκεψιμότητα μέσω διαφημίσεων PPC αποφέρει 50% περισσότερες μετατροπές από τις οργανικές διαφημίσεις.
  7. Το 65% των χρηστών κάνουν κλικ σε διαφημίσεις όταν πραγματοποιούν αγορές.
  8. Η Google κατέχει το 92,96% του παγκόσμιου μεριδίου αγοράς μηχανών αναζήτησης.
  9. Το Δίκτυο εμφάνισης του Google Ads προσεγγίζει το 90% των χρηστών του Διαδικτύου μέσω 2 εκατομμυρίων ιστότοπων.
  10. Το 41% ​​των κλικ στις αναζητήσεις Google πηγαίνει στις τρεις κορυφαίες διαφημίσεις στην σελίδα αναζήτησης
  11. Οι χρήστες που κάνουν κλικ σε διαφημίσεις PPC στο Google έχουν 50% περισσότερες πιθανότητες να πραγματοποιήσουν μια αγορά από εκείνους που έρχονται στον ίδιο ιστότοπο μέσω οργανικών αποτελεσμάτων.
  12. Το Google Ads και το Facebook PPC κυριαρχούν στην αγορά ψηφιακών διαφημίσεων, με 37,2% και 19,6% μερίδιο αγοράς αντίστοιχα.
  13. Το μέσο CPC του Bing είναι 33% χαμηλότερο από το Google Ads.
  14. Το 69% των ατόμων που διαθέτουν smartphone τα χρησιμοποιούν για αγορές.
  15. Το 60% των χρηστών κινητής τηλεφωνίας είναι πολύ πιθανό να κάνει κλικ στα πρώτα δύο ή τρία αποτελέσματα αναζήτησης.
  16. Το 89% της επισκεψιμότητας που δημιουργείται από το Google Ads δεν αντικαθίσταται από οργανικά κλικ κατά την παύση των διαφημίσεων. (Γιαυτό επιμένουμε πάντα να μην γίνονται παύση οι διαφημίσεις αλλά να συντηρούνται με το ελάχιστο δυνατόν Budget.)

Πηγές :
Social Media Today , Formstack ,Moz, Hanapin Marketing , BrightLocal , Statista, Statcounter,  Google, WordStream, Moz, eMarketer, CleverClicks, Unbounce.

Γενικά και ενδιαφέροντα στατιστικά που πρέπει να γνωρίζουμε για PPC
  • Το ένα τρίτο των ατόμων (33%) κάνουν κλικ σε μια πληρωμένη διαφήμιση αναζήτησης, επειδή απαντά απευθείας στο ερώτημα αναζήτησης τους. (Clutch.co)
  • Το 76% των ατόμων που αναζητούν κάτι κοντά (near me ) σε smartphone θα επισκεφθούν μια επιχείρηση εντός μίας ημέρας. (Google, 2017)
  • Το 2019 περίπου το 25,8% των παγκόσμιων χρηστών του Διαδικτύου χρησιμοποιούν adblog (Statista, 2019)
  • Οι διαφημίσεις με κείμενο είναι οι πιο δημοφιλείς με το 49% των χρηστών να κάνουν κλικ σε αυτές (Search Engine Land, 2019)
  • Το 58% των millennials αγόρασε κάτι λόγω διαδικτυακής ή κοινωνικής διαφήμισης. (Clutch.co)
  • Το 72% των εταιρειών δεν έχουν εξετάσει τις διαφημιστικές καμπάνιες τους σε περισσότερο από ένα μήνα. (Neil Patel, 2019)
  • Η μέση αναλογία κλικ προς αριθμό εμφανίσεων για μια διαφήμιση στην πρώτη θέση είναι 7,94% (AccuraCast, 2017)
  • Η Google κατέγραψε 2,3 δισεκατομμύρια κακές διαφημίσεις το 2019. (Search Engine Land, 2019)
  • 49% των χρηστών δήλωσαν ότι κάνουν κλικ σε διαφημίσεις με κείμενο. 31% στις διαφημίσεις Αγορών. και 16 % στις διαφημίσεις βίντεο (Search Engine Land, 2019)
  • Περίπου τέσσερις φορές περισσότεροι άνθρωποι είναι πιο πιθανό να κάνουν κλικ σε μια πληρωμένη διαφήμιση αναζήτησης στο Google (63%) από ό, τι σε οποιαδήποτε άλλη μηχανή αναζήτησης – Amazon (15%), YouTube (9%) και Bing (6%).(Clutch.co, 2019)
  • Η μέση αναλογία κλικ προς αριθμό εμφανίσεων στο Google Ads είναι 3,17% για το δίκτυο αναζήτησης και 0,46% στο δίκτυο προβολής. (WordStream, 2019)
  • Το 40% των επιχειρήσεων θα ήθελε να είναι μεγαλύτερος ο προϋπολογισμός της πληρωμένης διαφίμιησης PPC.
  • Το 53% των χρηστών εγκαταλείπουν ιστότοπους που χρειάζονται περισσότερο από τρία δευτερόλεπτα για φόρτωση.
Εκπληκτικά στατιστικά στοιχεία για PPC
  • Ενώ η μέση αναλογία κλικ προς αριθμό εμφανίσεων (CTR) για διαφημίσεις PPC είναι μόνο 2%, η μέση αναλογία κλικ προς αριθμό εμφανίσεων (CTR) για το κορυφαίο πληρωμένο αποτέλεσμα στην οθόνη είναι σχεδόν 8 % (Accuracast).
  • Περισσότερες από τις μισές αναζητήσεις είναι μεγαλύτερες από τέσσερις λέξεις (Wordstream).
  • Η αναλογία κλικ προς αριθμό εμφανίσεων μειώνεται σημαντικά καθώς μειώνεται η θέση στην πρώτη σελίδα των αποτελεσμάτων αναζήτησης. Ωστόσο, η τελευταία θέση στην πρώτη σελίδα των αποτελεσμάτων αναζήτησης και η πρώτη θέση στη δεύτερη σελίδα των αποτελεσμάτων αναζήτησης έχουν ελαφρώς υψηλότερη αναλογία κλικ προς αριθμό εμφανίσεων από ορισμένες υψηλότερες θέσεις στην πρώτη σελίδα (Accuracast).
  • Τα πιο αποτελεσματικά κανάλια PPC είναι διαφημίσεις με κείμενο, επαναληπτικό μάρκετινγκ και κινητά.( Social Media Today)
  • Οι έμποροι λιανικής μπορούν να αυξήσουν τις μετατροπές κατά 16% όταν περιλαμβάνουν δεδομένα μεταξύ συσκευών (Google).
  • Περισσότερο από το 40 τοις εκατό των κλικ οδηγεί στις τρεις πρώτες πληρωμένες διαφημίσεις στα αποτελέσματα αναζήτησης (Wordstream).

Είστε έτοιμοι να δοκιμάσετε το PPC για την επιχείρησή σας; Μιλήστε με ένα ειδικό του χώρου της διαφήμισης και της ανάλυσης. Μιλήστε με την Internet Growth

Αν οι διαφημίσεις σας διαφέρουν σε μέσους όρους από τους παραπάνω δείκτες τότε είναι ώρα να μιλήσετε μαζί μας

Αντώνης Παπαχρυσάνθου
Digital Marketing  Expert
Internet Growth
https://www.egrowth.gr