Το ταξίδι του καταναλωτή ξεκινά online.
Το 90% των καταναλωτών πραγματοποιούν διαδικτυακή αναζήτηση και ο 44% των έξυπνων καταναλωτών ανακαλύπτουν το προϊόν τους online.
Που ψάχνουν οι καταναλωτές ?
- 72% πραγματοποιούν αναζήτηση ,
- 39% σε διάφορα website ,
- 30% στο YouTube ,
- 19% στο Facebook ,
- 6% στο Instagram και
- 4% στο Google Maps.
Στο ταξίδι αυτό το mobile έχει σπουδαίο ρόλο γιατί :
- To 90% των καταναλωτών ψάχνει στο mobile ,
- to 27% των καταναλωτών χρησιμοποιεί κάποια εφαρμογή για αγορές ( π.χ Wish , Amazon , eBay , AliExpress κ.λ.π ) στο smartphone του , και το
- 41% των χρηστών της εφαρμογής αγορών πραγματοποιούν αγορές χρησιμοποιώντας την εφαρμογή
Που και γιατί αγοράζουν οι καταναλωτές ?
Σημαντικός παράγοντας που επηρεάζει την καταναλωτική συμπεριφορά είναι η εποχικότητα. Αξιοσημείωτο θεωρείτε ότι το 52% των καταναλωτών περιμένει την Black Friday για να αγοράσει αυτά που χρειάζεται.
Το 44% από τους καταναλωτές αγοράζει online γιατί :
- To 40% από αυτούς βρίσκει φθηνότερες τιμές και προσφορές
- Το 32% βρίσκει βολικό τον τρόπο των online αγορών
- Το 30% έχει εύκολη πρόσβαση σε όλες τις πληροφορίες
- Το 30% έχει πρόσβαση σε συγκεκριμένα προϊόντα , και το
- 29% λόγω ταχύτητας
Το 56% από τους καταναλωτές αγοράζει offline γιατί :
- To 43% αγοράζει αμέσως χωρίς μεταφορικά
- Το 40% απολαμβάνει την εμπειρία του φυσικού προϊόντος
- Το 32% λαμβάνει συμβουλές από το προσωπικό
- Το 20% λόγω ταχύτητας και το
- 19% λόγω εύκολης επιλογής προϊόντων.
Ποια είναι τα δύσκολα σημεία σε μια αγορά ?
- Το check out πήρε πολύ χρόνο
- Δεν εξυπηρετήθηκε από προσωπικό ή δεν βρήκε υποστήριξη
- Δεν μπορεί να κάνει αγορά χωρίς σύνδεση
- Υπήρχαν λίγες κριτικές προϊόντων
- Υπήρχαν ασαφείς τιμές & ασαφείς χρεώσεις παράδοσης
- Δεν υπήρχε αρκετός διαθέσιμος χρόνος για έρευνα
- Ήταν δύσκολο να βρεθεί γρήγορα ένα συγκεκριμένο προϊόν
- Το προϊόν που ψάχνουμε σε ένα κατάστημα δεν ήταν διαθέσιμο
Το 20% βρήκαν ελλιπείς ή συγκεχυμένες πληροφορίες κατά την τελευταία τους αγορά.
Τώρα μπορούμε να προσαρμόσουμε και την πολιτική αγορών , το site μας ( user Experience ) , τις πληροφορίες για τα προϊόντα μας και όλα όσα αναφέρθηκαν ώστε να αυξήσουμε τις online πωλήσεις μας.
Πηγή : Think with Google
Αντώνης Παπαχρυσάνθου
Internet Growth
Digital Marketing Expert
https://www.egrowth.gr
Related Posts
Οι αναζητήσεις για διακοπές στην Ελλάδα σε σχέση με την αντίστοιχη περσυνή season...
Η εισαγωγή του IOS 14 έδωσε περισσότερη δύναμη ( κατά την γνώμη μου αυτό...