Journey of a Smart Shopper

Το ταξίδι του καταναλωτή ξεκινά online.

Το 90% των καταναλωτών πραγματοποιούν διαδικτυακή αναζήτηση   και ο 44% των έξυπνων καταναλωτών ανακαλύπτουν το προϊόν τους online.

Που ψάχνουν οι καταναλωτές ?
    • 72% πραγματοποιούν αναζήτηση ,
    • 39% σε διάφορα website ,
    • 30% στο YouTube ,
    • 19% στο Facebook ,
    • 6% στο Instagram και
    • 4% στο Google Maps.
Στο ταξίδι αυτό το mobile  έχει σπουδαίο ρόλο γιατί :
    • To 90% των καταναλωτών ψάχνει στο mobile ,
    • to 27% των καταναλωτών χρησιμοποιεί κάποια εφαρμογή για αγορές ( π.χ Wish , Amazon , eBay , AliExpress κ.λ.π ) στο smartphone του , και το
    • 41% των χρηστών της εφαρμογής αγορών πραγματοποιούν αγορές χρησιμοποιώντας την εφαρμογή
Που και γιατί αγοράζουν οι καταναλωτές ?

Σημαντικός παράγοντας που επηρεάζει την καταναλωτική συμπεριφορά είναι η εποχικότητα. Αξιοσημείωτο θεωρείτε ότι το 52% των καταναλωτών περιμένει την Black Friday για να αγοράσει αυτά που χρειάζεται.

Το 44% από τους καταναλωτές αγοράζει online γιατί :
    • To 40% από αυτούς βρίσκει φθηνότερες τιμές και προσφορές
    • Το 32% βρίσκει βολικό τον τρόπο των online αγορών
    • Το 30% έχει εύκολη πρόσβαση σε όλες τις πληροφορίες
    • Το 30% έχει πρόσβαση σε συγκεκριμένα προϊόντα , και το
    • 29% λόγω ταχύτητας
Το 56% από τους καταναλωτές αγοράζει offline γιατί :
    • To 43% αγοράζει αμέσως χωρίς μεταφορικά
    • Το 40% απολαμβάνει την εμπειρία του φυσικού προϊόντος
    • Το 32% λαμβάνει συμβουλές από το προσωπικό
    • Το 20% λόγω ταχύτητας και το
    • 19% λόγω εύκολης επιλογής προϊόντων.
Ποια είναι τα δύσκολα σημεία σε μια αγορά ?
    • Το check out πήρε πολύ χρόνο
    • Δεν εξυπηρετήθηκε από προσωπικό ή δεν βρήκε υποστήριξη
    • Δεν μπορεί να κάνει αγορά χωρίς σύνδεση
    • Υπήρχαν λίγες κριτικές προϊόντων
    • Υπήρχαν ασαφείς τιμές & ασαφείς χρεώσεις παράδοσης
    • Δεν υπήρχε αρκετός διαθέσιμος χρόνος για έρευνα
    • Ήταν δύσκολο να βρεθεί γρήγορα ένα συγκεκριμένο προϊόν
    • Το προϊόν που ψάχνουμε σε ένα κατάστημα δεν ήταν διαθέσιμο

Το 20% βρήκαν ελλιπείς ή συγκεχυμένες πληροφορίες κατά την τελευταία τους αγορά.

Τώρα μπορούμε να προσαρμόσουμε και την πολιτική αγορών  , το site μας ( user Experience ) , τις πληροφορίες για τα προϊόντα μας  και όλα όσα αναφέρθηκαν ώστε να αυξήσουμε τις online πωλήσεις μας.

Πηγή : Think with Google

Αντώνης Παπαχρυσάνθου
Internet Growth
Digital Marketing Expert
https://www.egrowth.gr