Agency Business PPC Advertising

Local Search – Τοπική αναζήτηση ( case study )

Local Search Statistic
Waze ads
Googel Waze ads

Local Search – Τοπική αναζήτηση

Φέτος περισσότερο από ποτέ είδαμε τεράστια αύξηση στην τοπική αναζήτηση από τους χρήστες των smartphone . Θεωρούμε πλέον ότι η γνώση της τοπικής αναζήτησης είναι απαραίτητη για μια αποδοτική διαφημιστική εκστρατεία pay per click
Παραθέτουμε μερικά στατιστικά για να καταλάβουμε την αναγκαιότητα της γνώσης της τοπικής αναζήτησης.
Το 82% των χρηστών smartphone στρέφονται σε μηχανές αναζήτησης για να βρουν επιχειρήσεις κοντά τους. Χρησιμοποιούν φράσεις όπως “κοντά μου” για να αποφασίσουν πού να φάνε μεσημεριανό, να πάνε για ψώνια και να βρουν ψυχαγωγία, κ.λ.π
Επιπλέον, το 76% αυτών των αναζητήσεων οδηγεί σε επίσκεψη στο κατάστημα την ίδια ημέρα.
Επομένως, η τοπική αναζήτηση δεν μπορεί να αγνοηθεί από καμία επιχείρησή που επιθυμεί να αυξήσει τις πωλήσεις της στο φυσικό κατάστημα .
Χαρακτηριστικό παράδειγμα που αξίζει την προσοχή μας είναι τα φαρμακεία και τα καταστήματα που εμπορεύονται μπαταρίες και κινητά τηλέφωνα. Χαρακτηριστικά παραδείγματα.
Η εφαρμογή της τοπικής αναζήτησης σε φαρμακείο στο Ηράκλειο Κρήτης οδήγησε σε αύξηση των πωλήσεων στο φυσικό κατάστημα κατά 53,7%. Αυτόματα παρατηρήθηκε και αύξηση στο ηλεκτρονικό κατάστημα κατά 12,5% μειώνοντας το κόστος της διαφήμισης κατά 30%. Την παραπάνω διαπίστωση έχουν την δυνατότητα να την μελετήσουν όλοι όσοι λαμβάνουν το report για τις πωλήσεις των φαρμακείων στην Ελλάδα.

Η εφαρμογή της τοπικής αναζήτησης σε αλυσίδα εμπορίας Μπαταριών κινητών & Αξεσουάρ στην Θεσσαλονίκη οδήγησε σε αύξηση των εσόδων των φυσικών καταστημάτων κατά 12,5% και μείωση της διαφημιστικής δαπάνης σε display κατά 45% .Στην παραπάνω εταιρεία είχαμε συμβουλευτική μόνο και όχι διαχείριση της διαφημιστικής τους εκστρατείας. 

Τέλος παράδειγμα ξενοδοχείων στην Θεσσαλονίκη ( δυστυχώς εκεί δεν διαθέτω αρκετά στοιχεία , καθώς είχε γίνει εφαρμογή της τοπικής αναζήτησης όταν εργαζόμουν στο agency που διατηρεί τον διαφημιστικό λογαριασμό ) στα οποία η τοπική αναζήτηση σε χρήστες που έφταναν στο αεροδρόμιο ή αναζητούσαν ξενοδοχείο στο κέντρο της πόλη είχε αποτελέσματα και μάλιστα σε δύσκολη περίοδο λόγω lockdown.

Συμπεράσματα :

o Είτε στην επιχείρησή σας πουλάτε προϊόντα είτε κλείνεται ραντεβού με πελάτες, είναι σημαντικό να εμφανίζεστε στα αποτελέσματα τοπικής αναζήτησης την κατάλληλη στιγμή και στον κατάλληλο χρήστη.

o Η εξειδικευμένη γνώση της τοπικής αναζήτησης (τόσο επί πληρωμή όσο και οργανική) μπορεί να σας προσφέρει πολύ καλά και άμεσα αποτελέσματα στα φυσικά σας καταστήματα . Δείξτε προσοχή στην απαραίτητη γνώση της τοπικής αναζήτησης . Μην εμπιστευτείτε συνεργάτες οι οποίοι δεν έχουν την απαραίτητη πιστοποίηση και δεν έχουν να σας επιδείξουν αποτελέσματα.

o Οι έμπειροι διαφημιστές στην τοπική αναζήτηση έχουν την δυνατότητα και την εμπειρία να μοιραστούν με την επιχείρηση σας δεδομένα που έχουν δημιουργήσει για παρόμοιες επιχειρήσεις σαν την δική σας .

o Ζητήστε από το agency σας μια λίστα με στοχευμένα λέξεις κλειδιά και το κόστος τους για να μπορέσετε κρίνετε την επιτυχία των λέξεων κλειδιών βάση τοποθεσίας. Αν διαπιστώσετε ότι δεν έχουν τροποποίηση προσφοράς ανάλογα με την το ερώτημα του χρήστη και ανάλογα με την τοποθεσία του χρήστη τότε σίγουρα δεν γίνεται η καλύτερη διαχείριση της καμπάνιας της τοπικής αναζήτησης.

Αντώνης Παπαχρυσάνθου
Internet Growth Digital Marketing Agency
Local  Search  Expert