Egrowth.gr Google Analytics Lifetime Analysis

Νέες δυνατότητες πρόγνωσης στο Google Analytics

 Το Google Analytics μας βοηθά να μετρήσουμε τις ενέργειες που κάνουν οι χρήστες σε ολόκληρο τον ιστότοπό και στην εφαρμογή μας. Εφαρμόζοντας τα μοντέλα μηχανικής εκμάθησης της Google, το Analytics μπορεί να αναλύσει τα δεδομένα σας και να προβλέψει μελλοντικές ενέργειες που ενδέχεται να κάνουν οι χρήστες. 

Σήμερα παρουσιάζουμε δύο νέες προγνωστικές μετρήσεις στις ιδιότητες εφαρμογών + ιστού. 

·       Η πρώτη είναι η πιθανότητα αγοράς,( Purchase probability, αναφερθήκαμε σε προηγούμενο άρθρο ) η οποία προβλέπει την πιθανότητα ότι οι χρήστες που έχουν επισκεφτεί την εφαρμογή ή τον ιστότοπό μας θα αγοράσουν τις επόμενες επτά ημέρες. 

·       Και το δεύτερο, το Churn Probability (πιθανότητα ανατροπής), προβλέπει πόσο πιθανό είναι οι πρόσφατα ενεργοί χρήστες να μην επισκέπτονται την εφαρμογή ή τον ιστότοπό σας τις επόμενες επτά ημέρες. 

 Και τα δύο μοντέλα χρειάζονται τουλάχιστον 28 ημέρες εκπαίδευσης

Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε αυτές τις μετρήσεις για να βοηθήσετε στην ανάπτυξη της επιχείρησής σας, προσεγγίζοντας τα άτομα που είναι πιο πιθανό να αγοράσουν και διατηρώντας τα άτομα που ενδέχεται να μην επιστρέψουν στην εφαρμογή ή τον ιστότοπό σας μέσω του Google Ads.

 Πως μπορούμε να το εκμεταλλευτούμε αυτό προς όφελος της επιχείρησής μας?

audience analytics egrowth
Egrowth.gr Google analytics & Master Analysic

Να δημιουργήσουμε κατάλληλα κοινά. Για παράδειγμα, χρησιμοποιώντας την πιθανότητα αγοράς, πρέπει να δημιουργήσουμε ένα κοινό  “Χρήστες με πιθανότατα 7-ημερών αγοραστές”, το οποίο περιλαμβάνει χρήστες που είναι πιο πιθανό να αγοράσουν τις επόμενες επτά ημέρες, και χρησιμοποιώντας το Churn Probability, θα δημιουργήσουμε κοινό “Πιθανότατα 7-day churning users” που περιλαμβάνει ενεργούς χρήστες που δεν είναι πιθανό να επισκεφθούν τον ιστότοπο ή την εφαρμογή σας τις επόμενες επτά ημέρες.

Έμμεσα καταργούμε όλα τα κοινά που είχαμε στο δημιουργήσει στο παρελθόν με στόχο να καταλάβουμε την συμπεριφορά των χρηστών, όπως χρήστες που έβαλαν προϊόντα στο καλάθι τους , χρήστες δεν πραγματοποίησαν την αγορά κ.λ.π

Καταλαβαίνουμε λοιπόν ότι με τα νέα κοινά μπορούμε και έχουμε την δυνατότητα να προσεγγίσουμε με ποιοτικότερο τρόπο το κοινό μας ανάλογα με τον στόχο μας.

Π.χ Αν θέλουμε να βελτιώσουμε τις ψηφιακές πωλήσεις στο ιστότοπό μας δημιουργούμε ένα κοινό που περιλαμβάνει όλους όσους είναι πιθανόν να αγοράσουν τις επόμενες 7 ημέρες και στην συνέχεια με ένα αρκετά εξειδικευμένο μήνυμα τους προσεγγίζουμε χρησιμοποιώντας το Google Ads .

Επίσης αν θέλουμε να διατηρήσουμε το Μ.Ο των χρηστών στον ιστότοπό μας δημιουργούμε ένα κοινό χρηστών που είναι πιθανό να μην επισκεφτούν τον ιστότοπό μας για τις επόμενες 7 ημέρες και στην συνέχεια μέσω Google Ads να τους προσεγγίσουμε και να τους ενθαρρύνουμε να κάνουν μια επιθυμητή για εμάς ενέργεια στον ιστότοπό μας.

Επόμενο βήμα είναι η ανάλυση της δραστηριότητας των χρηστών με προβλέψιμες μετρήσεις. Εκτός από την δημιουργία κοινών πρέπει να χρησιμοποιήσουμε τις προγνωστικές μετρήσεις για την ανάλυση των δεδομένων μας με την μονάδα ανάλυσης η οποία περιλαμβάνει

  • Ανάλυση διοχετεύσεων (Funnel analysis)  , 
  • Ανάλυση διαδρομής (Path analysis)
  • Εργαλείο δημιουργίας τμημάτων (Segment builder),
  • Διαφορές δεδομένων μεταξύ αναφορών και Ανάλυσης (Data differences between reports and Analysis) ,
  • Εξερεύνηση (Exploration ) ,
  • Ανάλυση κοόρτης (Cohort analysis) ,
  • Επικάλυψη τμήματος (Segment overlap),
  • Εξερεύνηση χρηστών (User explorer),
  • Εργασία με τμήματα(Work with segments),
  • φίλτρα και χρήστες (filters, and users)
  • Διάρκεια ζωής χρήστη (User lifetime)
Egrowth.gr Google Analytics Lifetime Analysis
Analysis User Lifetime Report from Egrowth.gr

Για παράδειγμα χρησιμοποιώντας την διάρκεια ζωής χρήστη ( user lifetime) έχουμε την δυνατότητα να προσδιορίσουμε ποια καμπάνια marketing μας βοήθησε να αποκτήσουμε χρήστες με υψηλότερη πιθανότητα αγοράς . Επομένως μπορούμε να κάνουμε αναπροσαρμογή στο budget του Google Ads και να δώσουμε μεγαλύτερο budget στις καμπάνιες με τα καλύτερα και πιο κερδοφόρα αποτελέσματα .

Επικοινωνήστε μαζί μας για μια ανάλυση εις βάθος των λογαριασμών σας ΔΩΡΕΑΝ. Σίγουρα έχετε να κερδίσετε γνώση και πληροφορίες που ίσως να μην έχει αναλύσει το digital Agency που παρακολουθεί τους λογαριασμούς σας.

Αντώνης Παπαχρυσάνθου
Internet Growth Digital Marketing Agency
Google Analytics & Data Studio & Tag Manager Master

Google Analytics for Beginners https://analytics.google.com/analytics/academy/certificate/YOSW-04KQn67W-_02bbUYg

Google Analytics for Power Users  https://analytics.google.com/analytics/academy/certificate/ytAy1ClUSiu6jCcVohqU6w

Advanced Google Analytics https://analytics.google.com/analytics/academy/certificate/GemJJX96Q5aMgDTf88KXMQ

Google Analytics  360 https://analytics.google.com/analytics/academy/certificate/KCNUkToaSjCj_531rlha0Q

Google Tag Manager    https://analytics.google.com/analytics/academy/certificate/T0O_KApzSKewjhsEO5Nrlg

Data Studio   https://analytics.google.com/analytics/academy/certificate/_9PNUuViTHCPOjOQb5Xwwg