Agency Business PPC Advertising

Οργάνωση και διαχείριση Google Ads . Προτάσεις για αποφυγή των λαθών -Μέρος 3ο

Βήμα 1ο

Επεκτάσεις  Διαφημίσεων : Οι επεκτάσεις διαφημίσεων είναι ένας έξυπνος τρόπος για να προβάλλετε επιπλέον πληροφορίες για την επιχείρησή σας όπως την τοποθεσία ,το τηλέφωνο , την διεύθυνση κ.λ.π . Επιβάλλεται σε κάθε διαφημιστικό λογαριασμό να χρησιμοποιούμε και να αξιοποιούμε στο μέγιστο δυνατό τις επεκτάσεις διαφημίσεων. Η Google μπορεί να προσθέσει αυτές τις πληροφορίες σε κάθε μία από τις διαφημίσεις σας όταν τις προβάλλει στους χρήστες χωρίς επιπλέον κόστος . Γιατί λοιπόν να μην τις χρησιμοποιήσουμε ?

Υπάρχουν πολύ διαφημιστικοί λογαριασμοί που δεν έχουν ή δεν χρησιμοποιούν σωστά τις επεκτάσεις διαφημίσεων. Απαιτήστε σε όλες σας τις διαφημίσεις να υπάρχουν επεκτάσεις γιατί :

  • Βελτιώνουν την απόδοση της διαφήμισης σας
  • Αυξάνουν τον χώρο που καταλαμβάνει η διαφήμισή σας , άρα γίνεται μεγαλύτερη αλλά και πιο συναφής με την αναζήτηση του χρήστη
  • Προσδίδει αξία στο κείμενο , μήνυμα που θέλετε να διαβάσει ο χρήστης που βλέπει την διαφήμισή σας.

Βήμα 2ο

Προσδιορισμός  Προσφορών : Σε πάρα πολλούς λογαριασμούς διαφημίσεων έχει παρατηρηθεί να υπάρχει αυτόματη υποβολή προσφορών στις λέξεις κλειδιά  . Είναι μια πολύ καλή μέθοδο όταν δεν  γνωρίζουμε πως θα πρέπει να διαχειριστούμε τις προσφορές,  δεν θέλεουμε να ασχοληθούμε με την βελτιστοποίηση των διαφημίσεων και των λέξεων κλειδιών , ή δεν γνωρίζουμε πολύ καλά την σημασία των προσφορών λέξεων κλειδιών και πόσο αυτές επηρεάζουν το κόστος και την απόδοση του λογαριασμού μας.

Προτείνετε να υποβάλετε μεγαλύτερες ή τις κατάλληλες προσφορές :

  • για λέξεις-κλειδιά της επωνυμίας σας. Με τον τρόπο αυτόν προστατεύεται το brand name της επιχείρησής σας δηλ. την επωνυμία σας από τους ανταγωνιστές σας..
  • για λέξεις – κλειδιά που αναμένετε να έχουν υψηλότερη αναλογία κλικ προς αριθμό εμφανίσεων, και δεν ανταγωνίζονται τους όρους επωνυμίας σας
  • για λέξεις – κλειδιά ή όρους ακριβής αντιστοίχισης που προσδίδουν αξία στην επιχείρησή σας. Στην περίπτωση που δεν είστε σίγουροι όταν ορίζεται προσφορές για τα αποτελέσματα μιας λέξης – κλειδί ή μιας διαφήμισης ( είτε λόγω έλλειψης μελέτης , εμπειρίας ή άγνοιας ) πρέπει να περιμένετε να δείτε την απόδοσή της. Για αρχή ορίστε χαμηλότερες προσφορές ή αυτόματες προσφορές για να ξεκινήσετε . Μόλις όμως δείτε την απόδοση μιας διαφήμισης, ή λέξης κλειδί που προσθέτει αξία  πρέπει να προσδιορίσετε κατάλληλα τις προσφορές σας με στόχο την μεγιστοποίηση ή την βελτιστοποίηση της απόδοσης.Υπάρχει και η άποψη ότι μπορούμε να χρησιμοποιήσουμε την τεχνολογία μηχανικής εκμάθησης της Google η οποία βελτιστοποιεί αυτόματα τις προσφορές για επισκέπτες που είναι πιθανό να κάνουν μετατροπή, ή βελτιστοποίηση για  μετατροπές σε κάθε μεμονωμένη δημοπρασία χρησιμοποιώντας κατάλληλα το κοινό , την τοποθεσία , την ώρα της ημέρας και άλλα πολλά.

Προφανώς και πρέπει να την χρησιμοποιήσουμε την τεχνολογία αυτή. Απαραίτητη προϋπόθεση όμως είναι ο λογαριασμός να έχει τις απαιτούμενες μετατροπές που χρειάζονται για να τεθεί σε λειτουργία η νέα αυτή τεχνολογία. Μέχρι να τις αποκτήσουμε πρέπει να ακολουθηθούν τα βήματα που περιγράψαμε παραπάνω.

Βήμα 3ο

Ρύθμιση Δοκιμών  A / B Testing  : Εάν o λογαριασμός σας διαθέτει πολλές διαφημίσεις , είναι λίγο δύσκολη η διαχείριση τους .Αυτός είναι και ο λόγος που  πολλοί διαφημιστές έχουν τις ελάχιστες δυνατόν διαφημίσεις σε κάθε ad group. Χρειάζεται να γίνουν πολλές δοκιμές έως ότου καταλήξουμε ποιες από όλες τις διαφημίσεις μας έχουν την μεγαλύτερη απόδοση.

Για τον λόγο αυτόν πρέπει :

  • να δοκιμάζουμε πολλές διαφημίσεις, με διαφορετικά μηνύματα ανάλογα το στάδιο που βρίσκεται ο κάθε χρήστης
  • Ρυθμίζουμε ανάλογα την ομάδα διαφημίσεών και
  • Να ορίζουμε μια εναλλαγή διαφημίσεων που σας εξασφαλίζει επαρκή δεδομένα για αξιολόγηση και για βελτιστοποίηση.

Βήμα 4ο

Έλεγχος του διαφημιστικού λογαριασμού πριν το ξεκίνημα : Ελέγχουμε ξανά τα πάντα ( Καμπάνιες , ομάδες διαφημίσεων ,διαφημίσεις , λέξεις κλειδιά , επεκτάσεις , τοποθετήσεις , προϋπολογισμούς , στόχους , στόχευση , κοινά και τις ρυθμίσεις αυτών )  και ξεκινάμε  τις καμπάνιες και τον λογαριασμό . Οφείλουμε με το ξεκίνημα να έχουμε ορίσει το καθημερινό, εβδομαδιαίο και μηνιαίο πρόγραμμα για να ελέγχουμε την πρόοδο του λογαριασμού.Χωρίς πρόγραμμα ελέγχου δεν θα έχουμε τα προσδοκώμενα αποτελέσματα. Όταν ξεκινάμε να κάνουμε ένα review για ένα λογαριασμό χωρίς πρόγραμμα στην ουσία είναι σαν να θέλουμε να φτάσουμε στον προορισμό μας χωρίς να γνωρίζουμε τον τρόπο και την διαδρομή που θα ακολουθήσουμε.Ζητήστε την check list του λογαριασμού σας και σύμφωνα με αυτήν μπορείτε να ελέγξετε την ποιότητα της δουλειάς που λαμβάνεται.

Ακολουθεί ένα μικρό δείγμα  check list με τα απολύτως απαραίτητα σημεία ελέγχου και οδηγίες βελτιστοποίησης σε κάθε ανάγκη του διαφημιστικού λογαριασμού σας.

 

Antonis Papachrisanthou

#InternetGrowthDigitalMarketing
#InternetGrowthAgency
#InternetGrowth

Googel ads Check List