Agency Business Marketing PPC Advertising

Οργάνωση και διαχείριση Google Ads . Προτάσεις για αποφυγή των λαθών -Μέρος 2

Βήμα 1ο

 Οργάνωση και Ονομασία των καμπανιών σας : Είναι απαραίτητο και επιβάλλεται να δημιουργούνται ξεχωριστές καμπάνιες με βάση διάφορους παράγοντες που εξαρτώνται από το προϊόν, τον ιστότοπό σας και τους και στόχους σας .  Για παράδειγμα, θα χρειαστεί να διαχωρίσετε τις καμπάνιες ανά περιοχή, γλώσσα, στόχο ή επωνυμία έναντι μη επωνυμίας . Σε περίπτωση η δομή των καμπανιών οφείλει να αντικατοπτρίζει τη δομή ιστότοπού σας!

Συνηθισμένο λάθος σε λογαριασμούς Google Ads είναι η δημιουργία ίδιων καμπανιών επωνυμίας ( brand campaigns ) που απευθύνονται σε διαφορετικές χώρες , γλώσσες , κοινό . π.χ οι καμπάνιες να είναι γραμμένες στα Αγγλικά και να απευθύνονται σε Γαλλόφωνες χώρες. Είναι βέβαιο ότι η συγκεκριμένες καμπάνιες δεν θα έχουν την μέγιστη απόδοση που θα μπορούσαν να έχουν και κοστίζουν και ακριβότερα . Δεν θα εμφανιστούν σε χρήστες που δεν έχουν επιλέξει σαν κύρια γλώσσα επαφής στην Goolge τα Γαλλικά , επομένως στοχεύουμε ένα μέρος των χρηστών που θέλουμε να προσεγγίσουμε.

Το συγκεκριμένο λάθος κατά 85% παρατηρείτε σε διαφημιστικούς λογαριασμούς ξενοδοχείων. Ειδικά εκεί δεν θα έπρεπε να συμβαίνει καθόλου αφού ο στόχος είναι η προσέγγιση χρηστών με κύρια χαρακτηριστικά , γλώσσα , χώρα , κουλτούρα , εισόδημα , προτιμήσεις κ.λ.π.

Αν ανακαλύψετε ότι το ίσιο συμβαίνει και στον δικό σας λογαριασμό ζητήστε να διορθωθεί άμεσα .Η διαφορά στην απόδοση και στο κόστος των καμπανιών θα είναι αισθητή.

 

Βήμα 2ο

 Ομάδες λέξεων κλειδιών και κατάλληλες ομάδες διαφημίσεων : Η δομή μιας καμπάνιας δεν διαθέτει μια αυστηρά τυποποιημένη λύση για όλα τα μεγέθη επιχειρήσεων. Κάθε επιχείρηση διαθέτει ιδιαίτερα χαρακτηριστικά και δυνατά σημεία τα οποία θα πρέπει να αναδειχτούν μέσα από τις καμπάνιες ενός διαφημιστικού λογαριασμού.  

Αν ανακαλύψετε ότι η δομή του διαφημιστικού λογαριασμού σας είναι ίδια με το πλήθος των διαφημιστικών λογαριασμών ενός agency θα πρέπει να αναρωτηθείτε για την ποιότητα των υπηρεσιών που λαμβάνεται. Σημαίνει ότι το agency σας αντιμετωπίζει σαν ένα πελάτη απλά και όχι σαν ένα συνεργάτη που θα προσπαθήσει να βοηθήσει στην ανάπτυξή του.

Συμβαίνει συχνά τα agency να χρησιμοποιούν μια συγκεκριμένη & δοκιμασμένη δομή διαφημιστικού λογαριασμού  ανά τύπο επιχείρησης. Δεν είναι απόλυτα λάθος ( για την internet Growth είναι σημαντικό λάθος ) αλλά σημαίνει ότι το συγκεκριμένο agency δεν επενδύει σε γνώση , τεχνολογία και εκπαίδευση.

Ωστόσο για να διορθώσετε εν μέρει τον διαφημιστικό σας λογαριασμό στο Google Αds , προτείνουμε τη χρήση ομάδων διαφημίσεων για καλύτερη για οργάνωση των διαφημίσεων σας με ένα κοινό θέμα. Δοκιμάστε να ταξινομήσετε ομάδες διαφημίσεων ανά τύπο προϊόντος ή υπηρεσίας που προσφέρετε. Περιορίστε τον αριθμό λέξεων-κλειδιών που χρησιμοποιείτε σε κάθε ομάδα διαφημίσεων. Ως βέλτιστη πρακτική για να καταλάβετε καλύτερα την δομή και την απόδοση, χρησιμοποιήστε μόνο μία λέξη-κλειδί ανά ομάδα διαφημίσεων. Μόνο το 4,7% των Agency χρησιμοποιεί αυτή τη μέθοδο.

Βήμα 3ο

 Ρύθμιση των λέξεων κλειδιών :  Συχνά για να προσεγγίσουμε και να μεγιστοποιήσουμε πολύ γρήγορα κοινό χρησιμοποιούμε λέξεις κλειδιά ευρείας αντιστοίχησης. Δεν είναι απόλυτα λάθος αυτή η στρατηγική ,δηλώνει όμως αδυναμία από το digital marketing Agency που παρακολουθεί τον λογαριασμό μας να προσεγγίσει χρήστες και κοινό λόγω έλλειψης μελέτης, επεξεργασίας δεδομένων και στατιστικών .

Χρησιμοποιεί επομένως λέξεις κλειδιά με ευρεία αντιστοίχιση για να μεγιστοποιήσει την προσέγγιση χρηστών των διαφημίσεών σας, αλλά προσέξτε περισσότερα κλικ σημαίνει περισσότερα χρήματα που δαπανάτε στην διαφήμισή σας. Η σωστή μέθοδος είναι η αξιοποίηση των στατιστικών των analytics που διαθέτετε ( αν δεν διαθέτετε Analytics πρέπει να γίνει έρευνα αγοράς και εξαγωγή στοιχείων και συμπερασμάτων όσον αφορά την στόχευση και τις λέξεις κλειδιά). 

Στην συνέχεια χρησιμοποιείστε αυτά τα long tail keywords ( λέξεις κλειδιά( keywords ) με δύο ή περισσότερες λέξεις για να εμφανίσετε τις διαφημίσεις σας. Κάντε ανάλυση  καθημερινά των όρων αναζήτησης ( search terms ) εξαιρέστε τις λέξεις κλειδιά που δεν έχουν συνάφεια με την επιχείρησή σας ( αρνητικές λέξεις κλειδιά – negative keywords ) .

Φτιάξτε  νέες λίστες με τις λέξεις κλειδιά που ανακαλύπτετε και ακολουθήστε την συμβουλή μας. Δημιουργήστε νέες ομάδες διαφημίσεων και διαφημίσεις , χρησιμοποιήστε τις λίστες αυτές με τροποποιημένους τύπους ευρείας αντιστοίχισης, φράσης ή ακριβούς αντιστοίχισης και απευθυνθείτε σε ένα στενότερο αλλά πιο σχετικό κοινό με την επιχείρησή σας και τους στόχους σας .

Βήμα 4ο

Διαχείριση αντιπροσωπευτικών ομάδων διαφημίσεων και δημιουργία νέων διαφημιστικών μηνυμάτων :  Όλοι που έχουμε ασχοληθεί με την ηλεκτρονική διαφήμιση ( digital ads ) έχουμε παρατηρήσει ότι ορισμένες από τις διαφημίσεις των πελατών μας ενδέχεται να ανταγωνίζονται μεταξύ τους.

Αυτό συμβαίνει, αλλά πολλά Marketing Agency προσπαθούν να το αποφύγουν . και δεν ασχολούνται καθόλου για να το διορθώσουν . Είναι μεγάλο λάθος ( συμβαίνει σε ποσοστό  75% και άνω ) γιατί η μια διαφήμιση ανταγωνίζεται άλλη διαφήμιση στον ίδιο λογαριασμό με αποτέλεσμα την αύξηση του κόστους ανά κλικ, την σπατάλη χρημάτων ,  την δημιουργία μη κατάλληλων κοινών κ.λ.π

Εμείς στην Internet Growth ( Egrowth Digital Marketing Agency  ) προτείνουμε να αντιμετωπίσετε επαγγελματικά το πρόβλημα αυτό με στόχο να δώσετε στον πελάτη αξία και ποιοτικές υπηρεσίες.

  • προσθέστε αρνητικές λέξεις-κλειδιά μεταξύ ομάδων στις κατάλληλες ομάδες διαφημίσεων
  • ορίσετε παραμέτρους γύρω από τις οποίες εμφανίζονται διαφημίσεις για συγκεκριμένους όρους αναζήτησης και ποιες όχι.
  • Δημιουργείστε νέες διαφημίσεις με ελκυστικό κείμενο , σαφή και εμφανή παρότρυνση για δράση και
  • χρησιμοποιείστε τους ποιοτικούς νέους όρους αναζήτησης στο κείμενο των νέων διαφημίσεων.

Οι προτάσεις αυτές είναι ζωτικής σημασίας για την επιτυχία των διαφημίσεων σας.

Η συνέχεια σε επόμενο άρθρο………………….

Antonis Papachrisanthou

#InternetGrowthDigitalMarketing
#InternetGrowthAgency
#InternetGrowth