Published
2017
Category
Digital Marketing / SEO / Analytics
client
Artemis Rent a Car

01. Η πρόκληση και η λύση

Μία από τις κύριες αποφάσεις που πρέπει να λάβουν οι ιδιοκτήτες ενός Website είναι αν θα συμμετέχουν ή όχι στο SEO. Ένα κοινό ζήτημα είναι το κόστος της επένδυσης σε μια εκστρατεία SEO έναντι πιθανών αποδόσεων. Ένα άλλο είναι η τρομακτική λίστα των ορολογιών SEO, που μπορεί να κατακλύσουν τους νεοεισερχόμενους στο ηλεκτρονικό εμπόριο και του ιστότοπου. Εάν είστε νέος διαδικτυακός επιχειρηματίας αλλά δεν είστε πεπεισμένος για τα οφέλη του SEO, τότε αυτό το άρθρο είναι για εσάς! Εδώ είναι μερικοί από τους λόγους για τους οποίους το SEO είναι σημαντικό και γιατί πρέπει να το θεωρήσετε ως τεχνική μάρκετινγκ. Το SEO είναι  ακριβότερο από άλλες διαδικτυακές προσεγγίσεις μάρκετινγκ. Προσφέρει επίσης υψηλότερα ποσοστά ανταμοιβής σε σύγκριση με άλλες τεχνικές όπως μάρκετινγκ κοινωνικών μέσων, διαφήμιση πληρωμής ανά κλικ και μάρκετινγκ μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου. Παρόλο που ίσως χρειαστεί να αντισταθμίσετε ένα σημαντικό ποσό για να καλύψετε τον αρχικό σχεδιασμό και τις διαδικασίες SEO που περιλαμβάνουν σχεδιασμό ιστοσελίδων, προγραμματισμό και στρατηγική, μπορείτε να είστε σίγουροι ότι θα έχετε ταχύτερα και πιο μακροπρόθεσμα αποτελέσματα.

“Δεν μπορώ να σου δώσω τη φόρμουλα για επιτυχία, αλλά μπορώ να σου δώσω τη φόρμουλα για αποτυχία.Είναι: Προσπαθήστε να ευχαριστήσετε όλους..”
– Herbert Bayard Swope

02. Διαδικασία εργασίας

Ένα δυνατό σημείο του  SEO για ένα ιστότοπο είναι να διασφαλίζει ότι οι χρήστες εξωτερικών σελίδων ή κοινωνικών μέσων μπορούν να βρουν τον ιστότοπό σας. Η βελτιστοποίηση για SEO αυξάνει τη δυνατότητα του ιστότοπου να προσελκύει πελάτες από άλλες πλατφόρμες εκτός από τη μηχανή αναζήτησης. Για παράδειγμα, όταν δημοσιεύετε περιεχόμενο και συνδέσμους προς τη σελίδα σας στο Facebook ή το Twitter, μπορείτε να προωθήσετε τον ιστότοπό σας και να προσελκύσετε περισσότερους πελάτες. Ένας από τους κύριους στόχους του SEO είναι να προσελκύσει το στοχευμένο κοινό μέσω οργανικών αναζητήσεων. Ο αριθμός των επισκεπτών στον ιστότοπό σας επηρεάζει τις πωλήσεις και τις συνδρομές σας. Προωθεί επίσης το μάρκετινγκ των προϊόντων και των υπηρεσιών σας. Η αύξηση της εισερχόμενης επισκεψιμότητας είναι πάντα καλή για τις επιχειρήσεις, διότι ισοδυναμεί με περισσότερες ευκαιρίες μετατροπής.

Ορισμένα εργαλεία που σχετίζονται με SEO, όπως το Google Keyword Planner και το Google Analytics ,SemRush παρέχουν ποσοτικά δεδομένα για να σας βοηθήσουν να κατανοήσετε την αγορά σας, να αναλύσετε τις τάσεις και να γνωρίζετε τις καταστάσεις των ανταγωνιστών σας. Σας βοηθά να εντοπίσετε δημοφιλείς και πολύτιμες λέξεις-κλειδιά, ώστε να μπορείτε να αποφασίσετε πώς να δομήσετε ή να αναθεωρήσετε το περιεχόμενό σας.

03. Τέλειο αποτέλεσμα

Η εφαρμογή στρατηγικών SEO σάς βοηθά να βαθμολογείτε υψηλότερα στη σελίδα αποτελεσμάτων της μηχανής αναζήτησης (SERP). Αυτό σημαίνει ότι όταν οι πελάτες-στόχοι σας αναζητούν προϊόντα και υπηρεσίες που προσφέρει ο κλάδος σας, είναι πιθανό να βρουν τον ιστότοπό σας. Όταν εμφανίζεται επανειλημμένα στο SERP, οι χρήστες γνωρίζουν τον ιστότοπό σας και την επιχείρησή σας. Αυτό αυξάνει τις πιθανότητες προσέλκυσης δυνητικών πελατών στις ιστοσελίδες σας. Το SEO είναι λιγότερο ακριβό από άλλες διαδικτυακές προσεγγίσεις μάρκετινγκ. Προσφέρει επίσης υψηλότερα ποσοστά ανταμοιβής σε σύγκριση με άλλες τεχνικές όπως το μάρκετινγκ μέσων κοινωνικής δικτύωσης, διαφήμιση πληρωμής ανά κλικ και μάρκετινγκ μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου.