O Η επιχείρηση Crete Estate είχε σαν στόχο την γρήγορη επέκταση της επιχείρησης στο εξωτερικό και σε συγκεκριμένες αγορές και να διεκδικήσει ένα μεγάλο μερίδιο από τους ανταγωνιστές της . Μελετήσαμε τον ανταγωνισμό και τις αγορές που έθεσε σαν στόχο. παρατηρήσαμε ότι υπήρχαν αγορές που δεν είχε συμπεριλάβει στα σχέδια της που παρουσίαζαν μεγάλο ενδιαφέρον . Με βάση τα συμπεράσματά μας καταστρώσαμε ένα Digital Marketing Plan και εργαστήκαμε για να το υλοποιήσουμε.
Η Επιχείρηση κατάφερε σε σχετικά γρήγορο χρονικό διάστημα να αυξήσει την επισκεψιμότητα της από τις αγορές στόχους με πολύ καλά αποτελέσματα ( Bounce rate < 31% ) . Έγινε γνωστή σαν brand name ( αύξηση των όρων αναζήτησης στο brand name ) και ξεκίνησαν τα leads που είχαμε σαν στόχο.