01. Η πρόκληση και η λύση

Τo e learning  ΕΚΠΑ επιθυμούσε να γίνει ευρύτερα γνωστό και να επεκτείνει την εξ΄αποστάσεως εκπαίδευση σε ένα ευρύ κοινό. Τα προσφερόμενα προγράμματα ήταν πολύ λίγα σε σχέση με τα προσφερόμενα προγράμματα σήμερα . Κατορθώσαμε την πρώτη εβδομάδα δοκιμαστικής συνεργασίας να αυξήσουμε τις ηλεκτρονικές αιτήσεις κατά 25% . Αυτό ήταν και ο λόγος της συνεργασίας μας . Η συνεργασία μας άρχισε τον Σεπτέμβριο  του 2011  και συνεχίζεται έως και σήμερα με ανοδικά αποτελέσματα. Έχουμε αναλάβει εξ’ ολοκλήρου την εκπαίδευση και την καθοδήγηση  του νέου προσωπικού στο τμήμα του digital marketing στα προϊόντα της Google.

02. Διαδικασία εργασίας

  1. Βελτιώσαμε τον τρόπο εργασίας που ακολουθούσαν στο internet. 
  2. Επεκτείναμε τον λογαριασμό που υπήρχε στο Google Ads με όλα τα προσφερόμενα componets thw google.
  3. Διαμορφώσαμε κατάλληλα τις καμπάνιες ώστε να αντικατοπτρίζει ακριβώς το website & τον οργανισμό.
  4. Φτιάξαμε νέες διαφημίσεις και δημιουργήσαμε κοινά ανά καμπάνια , ανά πρόγραμμα κ.λ.π και ξεκινήσαμε το remarketing.
  5. Συνδέσαμε το Google Analytics με το Google Ads & Search Console ( Webmaster tools τότε) 
  6. Δημιουργήσαμε κατάλληλα κοινά έπειτα από διεξοδική ανάλυση των δεδομένων.
  7. Δημιουργήσαμε Google Data Studio Report για επαρκή ενημέρωση όλων των ενδιαφερομένων
  8. Στοχεύσαμε κατάλληλα το κοινό με καμπάνιες Google Ads 
  9. Δημιουργήσαμε στρατηγική στόχευσης ανά μέσο και ανά κοινό ( oflfine  & Online )
  10. Δημιουργήσαμε το κατάλληλο  υλικό για social media και με αυτό απευθυνθήκαμε στο κοινό μας
  11. Δημιουργία  Dashboard σε Google Analytics  , Audience  και όρους Επωνυμίας .

03. Αποτέλεσμα

  1. Βελτιώσαμε τον αριθμό των αιτήσεων. 
  2. Κινούμαστε ανοδικά κάθε χρόνο βάση στρατηγικής και στόχων .
  3. Δώσαμε το έναυσμα να δημιουργούνται κάθε χρόνο νέα προγράμματα που να καλύπτουν τις ανάγκες του κοινού.
  4.  Βελτιώσαμε τον αριθμό των εγγραφών στην εξ΄αποστάσεως εκπαίδευση 
  5. Προσφέρουμε διαρκή εκπαίδευση στο νέο προσωπικό του τμήματος Digital Marketing.