O To Tsixlis Super Store είναι ένα τεχνικό πολυκατάστημα με τεράστιο ανταγωνισμό σε είδη και τιμές. Η επιχείρηση ενώ διαθέτει ένα πολύ καλό και οργανωμένο website δεν είχε κάνει ποτέ προσπάθειες προώθησης στο Internet. Η προώθηση που έκανε ήταν η διαφήμιση στα τοπικά μέσα ενημέρωσης .
Αποφασίσαμε να κάνουμε τα πρώτα μας βήματα στο internet , να εκπαιδεύσουμε το προσωπικό της επιχείρησης στο digital marketing ,να επεκτείνουμε την παρουσία μας στα social media , να αναδιαμορφώσουμε το google my business , να βελτιστοποιήσουμε το on page SEO του website , να δημιουργήσουμε landing pages με προσφορές και να διαφημιστούμε σε Google & facebook.
Σε διάστημα 2 εβδομάδων είχαμε τις πρώτες πωλήσεις από το Website της επιχείρησης . Έγινε γνωστή σαν brand name ( αύξηση των όρων αναζήτησης στο brand name ) και ξεκίνησαν οι πωλήσεις σε προϊόντα που είχαμε σαν στόχο. Κατακτήσαμε μερίδιο αγοράς έναντι του ανταγωνισμού 23,5% και συνεχίζουμε να κερδίσουμε ακόμη περισσότερο.