Ο κόσμος του μάρκετινγκ έχει αλλάξει δραματικά τα τελευταία χρόνια και το Google Ads είναι μία από τις πλατφόρμες που δημιουργούν αυτήν την αλλαγή.
Εάν δεν χρησιμοποιείτε αυτήν τη στιγμή το Google Ads ή δεν το χρησιμοποιείτε πλήρως, θα πρέπει να επανεξετάσετε σοβαρά αυτήν τη στάση.
Το Google Ads είναι ένα από τα πιο ισχυρά διαφημιστικά εργαλεία που δημιουργήθηκαν ποτέ. Ασχολείται με εκατομμύρια αναζητήσεις από χρήστες του Διαδικτύου καθημερινά.
Στη συνέχεια, δίνει στους ιδιοκτήτες επιχειρήσεων μια μοναδική ευκαιρία να μετατρέψουν πολλούς από αυτούς τους ανθρώπους σε επιχειρηματικούς ηγέτες και πελάτες.
Εάν γνωρίζετε πώς λειτουργεί ή λάβετε βοήθεια από ειδικούς του Google Ads, οι ανταμοιβές από το Google Ads μπορεί να είναι τεράστιες.
Οι κύριοι λόγοι που πρέπει να χρησιμοποιείτε το Google Ads είναι :
1. Το Google Ads αυξάνει τους δυνητικούς πελάτες και τους τελικούς σας πελάτες καθώς είναι ένα από τα καλύτερα εργαλεία για τη δημιουργία δυνητικών πελατών.
Εάν οι καμπάνιες σας έχουν ρυθμιστεί σωστά, έχει τη δυνατότητα να στείλει εξαιρετικά στοχευμένους δυνητικούς πελάτες στον ιστότοπό σας ή στον ιστότοπο ηλεκτρονικού εμπορίου σας, στη φόρμα επικοινωνίας κ.λ.π
Το Google Ads σάς επιτρέπει να εστιάζετε σε άτομα που αναζητούν αυτό που έχετε να προσφέρετε.
2. Είναι μια ευέλικτη πλατφόρμα μάρκετινγκ
Όποιος χρησιμοποιεί το Google Ads τακτικά θα σας πει αμέσως ότι είναι μια εξαιρετικά ευέλικτη πλατφόρμα μάρκετινγκ.
Είναι κατάλληλο για όλα τα είδη και τα μεγέθη των οργανισμών. Μπορείτε κυριολεκτικά να ενεργοποιήσετε και να απενεργοποιήσετε την κίνηση στο Διαδίκτυο χρησιμοποιώντας αυτό την πλατφόρμα.
Οι καμπάνιες μπορούν εύκολα να προσαρμοστούν για να εστιάσουν σε συγκεκριμένους διαδικτυακούς χρήστες. Μπορείτε να στοχεύσετε άτομα σε διαφορετικές τοποθεσίες, άτομα που χρησιμοποιούν διαφορετικές συσκευές και άτομα σε διαφορετικούς ιστότοπους που ανήκουν στην Google, όπως η μηχανή αναζήτησης Google, το YouTube και άλλους ιστότοπους περιεχομένου όπου εμφανίζονται διαφημίσεις Google.
Οι προϋπολογισμοί μπορούν επίσης να οριστούν ανάλογα με το ποσό που είστε διατεθειμένοι να δαπανήσετε για αυτόν τον τύπο διαφήμισης.
3. Οι επιχειρήσεις έχουν υψηλή απόδοση της επένδυσης
Σε αντίθεση με άλλες στρατηγικές μάρκετινγκ, πληρώνετε μόνο για διαφημίσεις στις οποίες κάνουν κλικ οι χρήστες. Μόλις βελτιστοποιήσετε τις καμπάνιες του Google Ads , μπορείτε να λάβετε υψηλή απόδοση επένδυσης που ενδέχεται να μην είναι δυνατή με άλλες στρατηγικές μάρκετινγκ.
Ωστόσο, αυτό απαιτεί χρόνο και πρέπει να μάθετε ποια προσέγγιση ταιριάζει σε εσάς και την επιχείρησή σας.
Για να έχετε μια πιο ξεκάθαρη εικόνα για το τι θα σας δώσει τα καλύτερα αποτελέσματα, πρέπει να ελέγχετε και να παρακολουθείτε συνεχώς τις καμπάνιες σας. Το Google Ads είναι ιδανικό για αυτό, επειδή είναι τόσο διαφανές και οι πληροφορίες που χρειάζεστε είναι άμεσα διαθέσιμες.
4. Βλέπετε γρήγορα, διαφανή αποτελέσματα
Αυτή η πλατφόρμα σας δείχνει εύκολα κατανοητά αποτελέσματα και αναφορές των καμπανιών σας πολύ γρήγορα.Αν συνδεθεί κατάλληλα με το Google Data Studio έχετε την δυαντότητα της online παρακολούθησης των καμπανιών σας.
Είναι εύκολο να αναλύσετε την πρόοδο των καμπανιών σας στο Ads, επειδή σας παρέχει όλες τις πληροφορίες που σχετίζονται με κάθε καμπάνια, όπως οι διαφημίσεις που έχουν κάνει κλικ, οι λέξεις-κλειδιά που έχουν εισαχθεί από τους επισκέπτες του ιστότοπου, το κόστος των κλικ και πολλά άλλα.
Αυτό καθιστά το Google Ads ένα εξαιρετικά διαφανές σύστημα.
5. Ανοίγει τεράστιες πηγές επισκεψιμότητας υψηλής ποιότητας
Η Google είναι μία από τις μεγαλύτερες εταιρείες στον κόσμο. Εκατομμύρια άνθρωποι αναζητούν και κάνουν κλικ σε διαφημίσεις Google κάθε μέρα. Αυτό σημαίνει ότι μια επιχείρηση μπορεί να δέχεται ένα τεράστιο όγκο επισκεψιμότητας κάθε μέρα, εάν έχει τον προϋπολογισμό να πληρώσει για αυτήν την κίνηση.
Οι διαφημίσεις του Google Ads στέλνουν πολύ υψηλότερη ποιότητα δυνητικών πελατών και επισκεπτών στον ιστότοπό της επιχείρησής σας.
6. Οι επιχειρήσεις μαθαίνουν περισσότερα για την αγορά τους.
Είναι σημαντικό να μπορέσετε να μπείτε στο μυαλό των ιδανικών πελατών σας. Η κατανόηση του κοινού σας καθιστά πολύ πιο εύκολη τη διαπραγμάτευση με τους πελάτες όταν μπορείτε να κατανοήσετε τι θέλουν.
Ωστόσο, αυτό είναι εξαιρετικά δύσκολο να γίνει. Οι παραδοσιακές μέθοδοι όπως τα ερωτηματολόγια και οι συνεντεύξεις παράγουν μόνο περιορισμένα αποτελέσματα.
Το Google Ads από την άλλη πλευρά, παράγει πληροφορίες σχετικά με τις συνήθειες και τις απαιτήσεις των πελατών που οι ιδιοκτήτες επιχειρήσεων σε προηγούμενες γενιές μπορούσαν να ονειρευτούν μόνο.