PPC Advertising

Συνηθισμένα Λάθη Google Ads 2o Λάθος

Οι ρυθμίσεις στόχευσης και ειδικότερα οι ρυθμίσεις γεωγραφικής στόχευσης.

Το 62,7% από τις καμπάνιες που αναλύθηκαν είχαν προεπιλογή στόχευσης το πεδίο  People in , searching for , or who show interest in my targeted location. Έπειτα με βάση το ιστορικό των αλλαγών της καμπάνιας παρατηρήσαμε ότι το 95% των χρηστών δεν επέστρεψε ποτέ να κάνει αλλαγή στην προεπιλεγμένη ρύθμιση στόχευσης  , δηλ να επιλέξει

  • People in my target location 
  • People searching for my targeted location.

Θεωρούμε μεγάλο λάθος την μη παρακολούθηση του σημαντικού αυτού πεδίου είναι υπεύθυνο για την σωστή στόχευση του κοινού που μας ενδιαφέρει.

Χαρακτηριστικό παράδειγμα έχουμε στην εικόνα που ακολουθεί. O στόχος της καμπάνιας ήταν να προσεγγίσουν κοινό  στην Ελλάδα

Πως μπορούμε όμως εύκολα να τσεκάρουμε αν συμβαίνει κάτι παρόμοιο και στον δικό μας λογαριασμό google ads ?

  1. Ζητάμε να μας βγάλουν ένα report user location . Προσοχή για το αναφερόμενο διάστημα του report κάντε αντιπαραβολή με το κόστος της καμπάνιας το ίδιο διάστημα για να δείτε ότι έχουν συμπεριλάβει όλα τα στοιχεία.
  2. Ζητήστε στο Data Studio Report που σας στέλνουν να συμπεριλάβουν το αναφερόμενο Report . Είναι από τα πιο σημαντικά report ώστε να γνωρίζει και να μπορεί να κρίνει ο διαφημιζόμενος ότι γίνεται σωστή στόχευση και έχει σπατάλη χρημάτων.